26 Temmuz 2010 Pazartesi

Hamilelik ne zaman başlar?

Doktorlar, ilk kalp atımını duyduğunuzda hamileliğin başladığını söyler, ancak doğum gerçekleşip bebeği kucakladığınızda anneliğin başadığını iddia ederler. Başkalarının tecrübelerini bilemem ama ben daha kalp atımı duymadan hamile olduğumu hissettim. 4. haftada "ben hamile olmalıyım" diyerek kendi kendime kan tahlili yaptırdım. Sonuç pozitif çıktı. 3 gün sonra doktorumdan randevu aldığımda henüz "resmen" hamile olmadığımı söylediğinde şaşırdım. Çünkü nasıl bilemiyorum ama ben emindim. Emin olmadığım benim için bebeğimin, onlar için müstakbel fötüsün iyi olup olmadığıydı. 8.haftada doktorum kalp atışını duyarak resmen hamileliğimin başladığını söylediğinde ise ben kendimi anne hissetmeye başlamıştım bile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder